مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 01:252021-11-26ورزشي

مشکل بسکتبال زنان تکنیک و تاکتیک است نه بازیکن!


معصومه اسماعیل زاده می گوید بسکتبال زنان ایران از نظر تکنیکی و تاکتیکی از بسیاری تیم ها عقب تر است و باید روی پایه و امکانات سرمایه گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای اولین بار بعد از انقلاب به رقابت های قهرمانی دسته دوم آسیا اعزام شد و با چهار شکست پیاپی مقابل لبنان، سوریه (دوبار) و اندونزی بین 6 تیم حاضر در این دسته در جایگاه ششم قرار گرفت.

در پایان این مسابقات تیم های لبنان، اردن، اندونزی، قزاقستان، سوریه و ایران به ترتیب اول تا ششم شدند و لبنان هم به دسته اول آسیا صعود کرد.

معصومه اسماعیل زاده در مورد عملکرد تیم ایران در کاپ آسیا به ایسنا گفت: سطح مسابقات بالا بود و بازی کردن با تیم های عربی در کشورهای عربی از نظر داوری و بازیکنان تبعه شان سخت است.

البته ما خیلی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد، موفق تر است، اما به عنوان تیمی که بعد از سال ها برای اولین بار به مسابقاتی در این سطح وارد شد، خیلی نتیجه بدی نبود.

او در ادامه افزود: هرچند متاسفانه در همه مسابقات شکست خوردیم اما رقبایمان را اذیت کردیم.

با دو امتیاز اختلاف از لبنان شکست خوردیم، در صورتی که این تیم در فینال اردن را با 40 امتیاز اختلاف از پیش رو برداشت و قهرمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بسکتبال زنان تکنیک و تاکتیک است نه بازیکن!

مشکل بسکتبال زنان تکنیک و تاکتیک است نه بازیکن!