مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 21:252021-11-26سياسي

امیرعبداللهیان: در مذاکره و رسیدن به توافق جدی هستیم/ قطعا دست ما بسته نخواهد بود


حسین امیرعبداللهیان در گزارشی از یکصد روز فعالیتش در سمت وزارت امور خارجه، با بیان این که قطعا دست ما بسته نخواهد بود و گزینه های مختلفی در مقابل ما قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه ارائه کرد.

    * واردات واکسن کرونا/ تزریق بیش از یکصد میلیون دُز واکسن به هموطنان  وی گفت: دولت در شرایطی سکان اداره کشور را به دست گرفت که دانش بنیان ایرانی، انستیتو پاستور و همچنین مؤسسه برکت و بخش های مختلف نسبت به تولید واکسن داخلی اقدامات جدی خودشان را شروع کردند و توفیقات بزرگی را نیز در این زمینه کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس دستگاه دیپلماسی بیان کرد: امروز مایلم با کمال خرسندی اعلام کنم که بیش از یکصد میلیون دُز واکسن به هموطنان ما در کشور تزریق شده و ما در شرایطی قرار داریم که قادریم بخشی از تولیدات واکسن داخلی را به خارج از کشور صادر کنیم.

    * عضویت دائم در شانگهای این دیپلمات عالیرتبه کشورمان در ادامه این گزارش ویدئویی با بیان این که در چارچوب دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی همسایه محور و آسیا محور اقدامات متمرکزی را در دستگاه دیپلماسی شروع کردیم، خاطرنشان کرد: از سال ها قبل بحث عضویت دائم و شروع این عضویت در سازمان همکاری شانگهای مطرح بود و اولین سفر رییس جمهور به خارج از کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: در مذاکره و رسیدن به توافق جدی هستیم/ قطعا دست ما بسته نخواهد بود

امیرعبداللهیان: در مذاکره و رسیدن به توافق جدی هستیم/ قطعا دست ما بسته نخواهد بود