مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 18:502021-11-26اقتصادي

راه اندازی پست سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی تصویب شد


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: در راستای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی جنگل بانان و با پیگیری های به عمل آمده، موفق به اختصاص پست سازمانی برای نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شدیم.

- مسعود منصور در گردهمایی مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان های کشور در مشهد بیان کرد: جنگل بانان در خط مقدم حفاظت و حراست از اراضی ملی هستند که برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی این حافظان بی ادعا در استان های کشور 68 میدان یا خیابان به نام آنان نام گذاری شده است.

وی گفت: با حرکت جهادی در یک سال موفق به بیش از 55 میلیون هکتار اجرای پروژه کاداستر اراضی ملی شده ایم که این رقم چندین برابر میانگین سنوات گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی منصور افزود: طبق قانون باید محل استقرار 15 گونه در حال انقراض به عنوان ذخیره گاه شناسایی شود.

در همین راستا سال گذشته موفق به شناسایی 410 هزار هکتار ذخیره گاه شدیم که این رقم نیز چندین برابر میانگین سنوات گذشته است.

وی گفت: همچنین برای اولین مرتبه در کشور مرکز بین المللی مدیریت جامع حوزه های آبخیز با موافقت یونسکو و مرکز فناوری و نوآوری های منابع طبیعی در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پست سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی تصویب شد

راه اندازی پست سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی تصویب شد