مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-26سياسي

دولت سیزدهم مانع از گسترش نظام ربوی در برخی بانک ها شود


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه دولت قبل شورای فقهی بانک مرکزی را تعطیل کرد، از دولت سیزدهم خواست مانع از گسترش نظام ربوی در برخی بانک ها شود.

- سید عبدالهادی حسینی شاهرودی امروز پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی تشکیل شد، با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد اهل استان گلستان و هم استانی ماست، اظهار کرد: در عین حال باید دقت کنیم که توقعات ما از او منافی با منافع ملی نباشد چون او امروز متعلق به کل کشور است.

وی با بیان اینکه در چند دولت قبل وقتی آقای بهمنی رییس بانک مرکزی بودند، شورای فقهی بانک مرکزی تشکیل شد، افزود: متاسفانه در دولت قبل ابتدا تشکیل جلسات شورا را به تعویق می انداختند اما نهایتا شورا را تعطیل و حذف کردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه حجت الاسلام بحرینی مصوبه ای برای اصلاح نظام بانکی اخذ شده است، خاطرنشان کرد: البته که این مصوبه نیز می تواند ایراداتی داشته باشد اما قطعا اجرای آن در کشور می تواند مفید فایده باشد.

شاهرودی با انتقاد از استقرار نظام ربوی در برخی بانک ها، ادامه داد: خواهش ما از وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی این است که نگذارید در دولت سیزدهم هم برخی بانک ها ربا را به هر شکل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم مانع از گسترش نظام ربوی در برخی بانک ها شود

دولت سیزدهم مانع از گسترش نظام ربوی در برخی بانک ها شود