مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-25حوادث

نجات کودک بستان آبادی از مرگ با اقدام فوری اورژانس


سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از نجات و بازگشت به زندگی کودک دو ونیم ساله بستان ابادی خبرداد.

- وحید شادی نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اقدام فوری و نجات بخش کارشناسان اورژانس بستان آباد در این عملیات اظهار داشت: امروز پنجشنبه با گزارش خفگی و انسداد راه هوایی کودک دو  و نیم ساله در منزل شهر مسکونی، سریعا اورژانس عازم محل شد.

  وی افزود: کودک که بدنبال گیرکردن پسته در راه هوایی و مسدود کردن کردن آن باعث خفگی اش شده بود با تلاش کارشناسان اعزامی و اقدامات تخصصی باعث خارج شدن جسم خارجی شدند و جهت اقدامات بعدی تحت اکسیژن تراپی و مانیتورینگ تحویل بیمارستان استاد شهریار بستان آباد دادند.

   برخورد روآ با تیربرق در تبریز، 6 مصدوم بر جا گذاشت سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی روآ با تیربرق در تبریز، 6 مصدوم بر جا گذاشت.

وحید شادی نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: گزارش این حادثه در سه راهی اهر (نرسیده به میدان از پایگاه های اورژانس به این محل اعزام شده و مصدومان را تحت اقدامات پیش بیمارستانی قرار دادند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی  ادامه داد: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان امام سجاد (ع)، دو مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) و یک مصدوم دیگر نیز به بیمارستان 29 بهمن انتقال یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کودک بستان آبادی از مرگ با اقدام فوری اورژانس

نجات کودک بستان آبادی از مرگ با اقدام فوری اورژانس