مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:502021-11-25سياسي

دانشکده قرآنی شیراز توان ارتقاء به سطح بین المللی را دارد


تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: دانشکده علوم و معارف قرآن کریم شیراز با توجه به زیرساخت ها و توانمندی هایی که دارد، به خوبی می تواند به یک دانشگاه بین المللی تبدیل شده و پذیرش دانشجو داشته باشد.

- ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: دانشکده علوم و معارف قرآن کریم شیراز با توجه به زیرساخت ها و توانمندی هایی که دارد، به خوبی می تواند به یک دانشگاه بین المللی تبدیل شده و پذیرش دانشجو داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین، ابراهیم کلانتری در دیدار رییس و جمعی از مسئولان دانشکده علوم قرآنی شیراز، گفت: متاسفانه در برخی کشورهای اسلامی، برای تحصیل معارف اسلامی، محبین اهل بیت علیهم السلام و خصوصا بانوان مشکلات و محدودیت هایی دارند که اِن شاءلله با سیاست هایی همچون اعطای بورس، زمینه جذب دانشجو از این کشورها و همچنین سایر نقاط جهان فراهم گردد.

تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: در رشته های علوم قرآنی کسانی حضور پیدا می کنند که انتخاب اصلی و علاقه ی آن ها به معارف قرآن کریم است و هدفمند در رشته های قرآنی، تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه دانش آموخته های علوم قرآنی در کشور گفت: فارغ التحصیلان رشته های علوم قرآنی چه در ادارات و نهادهای دینی محل کار و چه در کانون خانواده و در امر تربیت فرزندان، افراد مفیدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده قرآنی شیراز توان ارتقاء به سطح بین المللی را دارد

دانشکده قرآنی شیراز توان ارتقاء به سطح بین المللی را دارد