مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-25سياسي

کمیته استانی مسؤول پیگیری مطالبات کشاورزان اصفهانی شد


در توافق نمایندگان صنف کشاورزان و مسؤولان استانی آمده است: کمیته ای متشکل از استانداری، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و صنف کشاورزان برای پیگیری امور مربوط به کشاورزان داخل استان از جمله مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در جلسه ای با حضور نمایندگان صنف کشاورزان و مسؤولان استانی، توافقی برای پیگیری مشکلات کشاورزان به امضا رسید.

در این توافق آمده است: کمیته ای متشکل از استانداری، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و صنف کشاورزان برای پیگیری امور مربوط به کشاورزان داخل استان از جمله مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی، شورای عالی آب و شورای هماهنگی زاینده رود با دستور استاندار تشکیل و گزارش ها به صورت مستمر به استاندار ارائه شود.

در ادامه این توافق آمده است: پیگیری های فرااستانی پیرامون مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی، شورای عالی آب و شورای هماهنگی زاینده رود در اسرع وقت آغاز و طی بازه های 3 ماهه، نتایج به استاندار و کشاورزان ارائه شود.

تاریخ های پیشنهادی مورد اجماع کشاورزان برای بازگشایی آب با اعلام نظر کمیسیون متشکل از جهاد کشاورزی و صنف به استانداری و شرکت آب منطقه ای، مطابق با نظر این کمیسیون و با رعایت خط قرمز آب شرب آب را رهاسازی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته استانی مسؤول پیگیری مطالبات کشاورزان اصفهانی شد

کمیته استانی مسؤول پیگیری مطالبات کشاورزان اصفهانی شد