مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-25اقتصادي

15 مجوز گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شده است


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از اخذ 15 مجوز مزرعه گردشگری در استان خبر داد و گفت: بیش از یکصد نفر متقاضی راه اندازی کشاورزی گردشگری هستند.

- ، احمد تجری عصر پنجشنبه در همایش ملی گردشگری کشاورزی اظهار کرد: تنوع اقلیمی و موقعیت آب و هوایی استان، بستر مناسبی برای گردشگری کشاورزی به شمار می رود.

وی با بیان این نکته که محصولات کشاورزی استان قابلیت رشد و پرورش دارد، اضافه کرد: به این ظرفیت دام، طیور و آبزیان را هم اضافه کنید.

تجری ضمن یادآوری این نکته که وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی استان ظرفیتی برای شناخت بیشتر این منطقه در بین گردشگران است، افزود: چنین پتانسیلی باعث شده تا ظرفیت های مهم استان بهم گره بخورد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان این نکته که توسعه گردشگری کشاورزی ارزش افزوده بیشتری برای استان خواهد داشت، یادآور شد: انعقاد تفاهم نامه بین میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی استان کمک شایانی به رفع موانع این حوزه خواهد کرد.

او خواستار پیوند بین دفاتر گردشگری و گردشگری مزرعه شد و اضافه کرد: در این راستا آموزش لیدرها و توجیه آژانس های مسافرتی در خصوص گردشگری کشاورزی یک ضرورت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مجوز گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شده است

15 مجوز گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شده است