مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-25سياسي

رفع مشکلات نیازمند مدیری توانمند برای اصلاح ساختارهاست


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای رفع مسائل، نیازمند مدیر دغدغه مندی هستیم که توانایی اصلاح ساختارها را داشته باشد زیرا بدون اصلاح ساختار علیرغم حضور مدیری کارآمد باز هم نتایج یکسان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با  سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، با تاکید بر اینکه در برابر شبیخون فرهنگی باید فعالیت های مناسب و برنامه ریزی شده ای داشته باشیم، اظهار داشت: امروز نیازمند انسجام و هماهنگی بین مجموعه های دولتی برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم هستیم.

وی افزود: گاهی از اوقات پس از فعالیت های مثبتی که زمینه ساز ایجاد اعتماد در بین مردم است، همانند حضور بسیجیان و طلاب در سیل و زلزله، شاهد یک تصمیم غلط مانند ماجرای بنزین در سال 98 هستیم که دیوار این اعتماد را به هم می ریزد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با یک سخنرانی همه مردم را منسجم می کردند، مطرح کرد: نفوذ در قلب مردم کار پیچیده ای برای ایشان نبود، همانند کاری که انبیای الهی با نفوذ در قلب ها، می توانستند مردم را منسجم کنند.

وی با بیان اینکه اگر اعتماد نباشد هر چقدر الگو معرفی کنیم باز هم نمی توان موفق شد، خاطرنشان کرد: لازمه تشکیل دولت اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات نیازمند مدیری توانمند برای اصلاح ساختارهاست

رفع مشکلات نیازمند مدیری توانمند برای اصلاح ساختارهاست