مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-25سياسي

استاندار مرکزی: نقش شورای گفت و گو در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل است


نقش شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در تحقق منویات اقتصادی مقام معظم رهبری بی بدیل است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: نقش شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در تحقق منویات اقتصادی مقام معظم رهبری بی بدیل است.

فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه 4 آذر در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: مصوبات شورای گفت و گو ابلاغ و توسط مسئولین ذیربط پیگیری می شود، جلسه آتی نیز این مصوبات مرور می شود در موارد لزوم استانداری مستقیما به موضوعات ورود خواهد کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنی تقویت بدنه اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در راستای توسعه همه جانبه کشور است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کنونی هیچ راهی جز اقتصاد مقاومتی نمی تواند کشور را از بحران نجات داده و مسیر توسعه را هموار کند و در این راستا شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی موظف است نقاط قوت و ضعف استان در حوزه مسائل اقتصادی را فهرست بندی کرده و با تمام قوت در جهت رفع موانع تولید حرکت کند.

ناصر بیکی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در 6 ماهه دوم سال 99 شورای گفت و گوی استان رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داد و این در حالیست که این رتبه در 6 ماه نخست همان سال رتبه 7 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: نقش شورای گفت و گو در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

استاندار مرکزی: نقش شورای گفت و گو در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل است