مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-25سياسي

پرونده کرسنت خسارت های بسیاری به کشور زد / دولت جلوی حقوق های نجومی را می گیرد


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به خساراتی که پرونده کرسنت به کشور وارد کرده، گفت: این مسائل باید به موقع بررسی شود و کسانی که این گونه حاضر شدند برای منافع شخصی خودشان منافع عمومی را زیر پا بگذارند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست برون رفت از مشکلات با روحیه بسیجی که به همت مجازی برگزار شد با اشاره به اهمیت داشتن تقوا در عالم سیاست گفت: سیاست ما آنگونه است که امام(ره) و شهید مدرس می گفت، سیاستی که عین دیانت باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی بن بست شکن است، تاکید کرد: ما هر جا از ارزش ها و انجام وظایف فاصله گرفتیم کشور با مشکل مواجه شد.

در همین 8 سال گذشته چون یک رخوت در کشور حاکم بود و آن روحیه جهادی، بسیجی و آن تحرک و پویایی نبود کشور با مشکلاتی مواجه شد.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به روحیه جهادی رییس جمهور اظهار داشت: آقای رییسی خستگی ناپذیر دارد کار می کند و در دولت دیگر پنجشنبه و جمعه معنا ندارد و روز تعطیل نداریم و مسئولان شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات و چالش های پیش رو داشتن روحیه بسیجی و مدیریت جهادی است، افزود: بسیجی متواضع و ایثارگر است و منافع نظام را بر منافع فردی ترجیح می دهد ولی متاسفانه ما مدیرانی داشتیم که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کرسنت خسارت های بسیاری به کشور زد / دولت جلوی حقوق های نجومی را می گیرد

پرونده کرسنت خسارت های بسیاری به کشور زد / دولت جلوی حقوق های نجومی را می گیرد