مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-25اقتصادي

اجرای طرح های آبخیزداری در 565 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از اجرای 90 پروژه آبخیزداری و آبخوانداری در 35 حوضه آبخیز جنوب کرمان با اعتبار 185 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در سال جاری خبر داد.

- معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اعلام کرد اجرای طرح های آبخیزداری در 565 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان ایسنا/کرمان معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از اجرای 90 پروژه آبخیزداری و آبخوانداری در 35 حوضه آبخیز جنوب کرمان با اعتبار 185 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در سال جاری خبر داد.

محمد رضا شاهرخی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امسال طرح های آبخیزداری در 7 شهرستان جنوبی شامل 35 حوضه آبخیز اجرایی می شود، اظهار کرد: پروژه های آبخیزداری در قالب عملیات های مکانیکی، بیولوژیکی و بیومکانیکی صورت می گیرد.

وی ضمن تاکید بر نقش مهم پروژهای آبخیزداری گفت: کنترل فرسایش خاک، ذخیره نزولات آسمانی، تقویت آب سفره های زیرزمینی، کنترل سیلاب ها و رواناب های سطحی، مقابله با خشکسالی برخی از اهداف اجرای این پروژه ها است.

شاهرخی از اجرای عملیات آبخیزداری به میزان 550 هزار هکتار خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر از مجموع 950 هزار هکتار از عرصه های شناسایی شده در سطح جنوب کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبخیزداری در 565 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان

اجرای طرح های آبخیزداری در 565 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان