مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-25اقتصادي

افزایش 26 درصدی مصرف گاز در استان زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با کاهش دمای هوا در چند روز اخیر؛ مصرف گاز طبیعی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در حدود 26 درصد افزایش یافته و از مرز 9 میلیون و 500 هزار متر مکعب فراتر رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان موسی احمدلو با اعلام اینکه در فصل سرما اولویت شرکت گاز؛ تامینِ گازِ بخش خانگی است و صنایع استان موظف به تامین سوخت جایگزین برای خود هستند، ابراز داشت: در حال حاضر با اعمال محدودیت در بخش مصارف عمده استان، مصرف گاز نیروگاه سلطانیه صفر و از مدار خارج شده است تا شاهد مصرف 9 میلیون و520 هزار متر مکعب گاز در سطح استان باشیم که این حجم از مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 26 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: مصرف روزانه کل استان نیز در مدت مشابه سال گذشته معادل 7 میلیون و 560 هزار متر مکعب بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 65 درصد سبد انرژی استان را گاز تشکیل می دهد، افزود: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف گاز طبیعی، از مشترکان انتظار می رود برای پایداری شبکه های گازرسانی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.

احمدلو تاکید کرد: مشترکین می توانند با رعایت برخی موارد ساده از قبیل پوشیدن لباس مناسب فصل سرما، نصب پرده های ضخیم پشت پنجره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 26 درصدی مصرف گاز در استان زنجان

افزایش 26 درصدی مصرف گاز در استان زنجان