مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-25سياسي

9 پیشنهاد همکاری بین زنجان و ژاپن در زمینه گسترش مناسبات تجاری دو طرف


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان 9 پیشنهاد همکاری بین استان زنجان و کشور ژاپن در زمینه گسترش مناسبات تجاری دو طرف را به سفیر این کشور در ایران، - ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان 9 پیشنهاد همکاری بین استان زنجان و کشور ژاپن در زمینه گسترش مناسبات تجاری دو طرف را به سفیر این کشور در ایران، مطرح کرد.

برنامه بازدید سفیر ژاپن از کارخانه جی تی آی با حضور رییس اتاق بازرگانی زنجان، رییس سازمان صمت استان و نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در این برنامه دیدار با اشاره به زمینه های همکاری بین استان زنجان و کشور ژاپن، جذب سرمایه گذار از بین شرکت های دارای پتانسیل تولید فولاد مرتبط با چاقو را از جمله پیشنهادات اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان برای همکاری با کشور ژاپن عنوان کرد.

علی یگانه فرد، امضای یادداشت تفاهم همکاری بین زنجان و شهر سکی ژاپن در زمینه تولید چاقو را پیشنهاد داد و افزود: جذب سرمایه گذار در زمینه تولید قطعات خودرو و گیربکس های اتوماتیک نیز می تواند از دیگر زمینه های همکاری های دو طرف باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه ایجاد کریدور جدید گردشگری در شمال غرب ایران برای توریست های ژاپنی با محوریت زنجان نیز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پیشنهاد همکاری بین زنجان و ژاپن در زمینه گسترش مناسبات تجاری دو طرف

9 پیشنهاد همکاری بین زنجان و ژاپن در زمینه گسترش مناسبات تجاری دو طرف