مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-25سياسي

ایران به دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی تبریک گفت


ایران به دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی تبریک گفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزیر امور خارجه،  برای تقویت همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده است.

خطیب زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان همکاری اسلامی از ظرفیت های عظیمی برای تحقق وحدت امت اسلامی و اصول و ارزش های ناب و متعالی اسلام برخوردار است،  امیدواریم در دوره دبیرکل جدید شاهد افزایش قابل توجه این تلاش ها و ثمردهی محسوس آن در تامین منافع مشترک امت اسلامی و دولت های عضو سازمان در عرصه تعاملات بین المللی باشیم.

  سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ما ضمن تقدیر از کوشش های احمد بن العثیمین دبیرکل پیشین این سازمان برای ارتقاء و تحکیم اتحاد و همبستگی دولت های عضو، آمادگی کامل داریم در دوره دبیرکل جدید بر اساس اصل تضمین ایجاد فرصت های برابر برای فعالیت و مشارکت کامل و آزاد همه اعضا در چارچوب منشور سازمان با دبیرکل این سازمان، همکاری نزدیک و برادرانه ای داشته باشیم.

  خطیب زاده تاکید کرد: در موضوع فلسطین و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در مصادره اموال و دارایی های فلسطینی ها لازم است از ظرفیت های این سازمان به منظور مقابله با جریان نامبارک موسوم به عادی سازی و به محاق بردن رژیم صهیونیستی از طریق تحکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی تبریک گفت

ایران به دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی تبریک گفت