مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-24سياسي

تدوین نقشه راه مقابله باکرونا/برخی صنوف به پروتلکها کم توجه هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: درنقشه راه مقابله با کرونارعایت پروتکلها مهم بوده اما برخی صنوف پروتکلهای مقابله با کرونارا رعایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهمترین کارگروه آموزش و اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه حضور و نقش مردم همیشه تأثیر گذارترین عامل در هر مساله و امری است و در این راستا نیز آموزش به مردم بسیار مهم است، گفت: تدین نقشه راه مقابله با کرونا چراغ راهنمای استان در زمینه کرونا بوده و باید تمامی آسیب ها، تهدیدات و نقاط ضعف ها را احصاء کرده و برای مقابله با آنها برنامه عملیاتی لحاظ شود.

هاشمی تاکید کرد: نشستن پشت میز و حرف زدن آسان است اما مهم عملیاتی کردن این صحبت ها و دستور العمل ها است و اکنون باید چند کار مهم را انجام دهید که در ابتدا باید یک اعتماد عمومی ایجاد شود و اینکه فقط نظر دهیم و عملیاتی نکنیم هیچ تأثیرگذاری نخواهد داشت.

وی افزود: ابتدا باید کارگروه ها مشخص و بعد نقطه نظرات مطرح شود و زیاد بودن تعداد کارگروه ها نیز صرفاً به معنای تأثیرگذار تر بودن نیست.

هاشمی اظهار داشت: در سال های گذشته کارهای خوبی انجام شده است، نقاط ضعف را احصاء کنیم و در این سند مطرح و بر طرف کنیم اینکه فقط تئوری پردازی کنیم به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه مقابله باکرونا/برخی صنوف به پروتلکها کم توجه هستند

تدوین نقشه راه مقابله باکرونا/برخی صنوف به پروتلکها کم توجه هستند