مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-24اقتصادي

500 هکتار زمین طرح جهش مسکن در شرق مازندران تامین شد


معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: 500 هکتار زمین برای اجرای طرح جهش مسکن درشرق استان واگذار شد و دو هزار و 500 هکتار دیگر نیاز است.

- ، مهدی رازجویان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن با بیان اینکه برای اجرای قانون جهش مسکن در استان نیاز به زمین مناسب است، گفت: تاکنون 500 هکتار زمین تهیه شد و دو هزار و 500 هکتار دیگر نیز باید تهیه شود.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی شرق استان 500 هکتار زمین تأمین کرده است، گفت: در غرب استان نیز دو منطقه برای واگذاری و اجرای طرح جهش مسکن مشخص شد است.

رازجویان یادآور شد: در راستای اجرای قانون جهش مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در کشور، این طرح دراستان نیز در دستور کار قرار گرفته است وباید منابع طبیعی نسبت به تأمین زمین و واگذاری به راه و شهرسازی اقدام کند.

رازجویان همچنین با اشاره به لغزش و رانش زمین در منطقه گلندرود گفت: روستاهای گلندرود و اسپی او در نور جزو مناطق راننسی محسوب می شوند و 250 میلیارد ریال بودجه برای جبران خسارت های ناشی از رانش در این مناطق تخصیص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران تثبیت رودخانه، یکپارچه سازی روستاها، پیچ بری را از جمله اقدامات مورد نیاز برای حل بحران در مناطق یادشده ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هکتار زمین طرح جهش مسکن در شرق مازندران تامین شد

500 هکتار زمین طرح جهش مسکن در شرق مازندران تامین شد