مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-24سياسي

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از 3 ماه


رییس اورژانس115 استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه خبر داد.

- جهانبخش وحدت نژاد افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان در ابتدای شهریورماه سال جاری برای سرویس و اورهال شدن به شیراز منتقل شد اما به دلیل تاخیر در تامین قطعات به استان بازنگشت.

وی اظهارکرد: بلافاصله و از همان روزهای ابتدایی انتقال بالگرد، پیگیری های مستمر از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، مردم و رسانه ها انجام شد و در همین زمینه دیدارهای مکرری با مسئولان کشوری داشتیم که لازم است از همه مسئولان درون سازمانی و برون سازمانی در سطح ملی قدردانی نمایم.

رییس اورژانس115 استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از دو ماه تلاش مستمر، خوشبختانه این پیگیری ها در آذر ماه به نتیجه رسید و بالگرد اورژانس هوایی امروز چهارشنبه سوم آذر ماه در پایگاه اورژانس هوایی استان در فرودگاه یاسوج مستقر شد و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد، وحدت نژاد ضمن ابراز خرسندی از تحقق این مطالبه به حق مردم استان بیان کرد: باتوجه به اینکه بالگرد کنونی همچون گذشته به صورت اجاره ای در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است امیدواریم با رایزنی و مساعدت همه جانبه مسئولان ارشد استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از 3 ماه

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از 3 ماه