مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-24اقتصادي

مردم باید از وجود صنایع فعال در شهرک های صنعتی منفعت داشته باشند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: زمین هایی که در شهرک های صنعتی به افرادی که قصد بهره برداری ندارند واگذار شده باید به افراد دیگری واگذار شود زیرا مردم باید از وجود صنایع فعال در شهرک های صنعتی منفعت داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: زمین هایی که در شهرک های صنعتی به افرادی که قصد بهره برداری ندارند واگذار شده باید به افراد دیگری واگذار شود زیرا مردم باید از وجود صنایع فعال در شهرک های صنعتی منفعت داشته باشند.

علی رسولیان در سفر به منطقه سیستان و بازدید از شهرک های صنعتی این منطقه افزود: بهره برداری از صنایع غیرفعال از اولویت های مهم است که برای فعال کردن این صنایع باید کمک کنیم.

رسولیان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان در طرح آمایش سرزمینی قرار گرفته و هدف از این سفر بررسی نقاط ضعف و قوت و مشکلات شهرک ها و واحدهای تولیدی است.

وی در بازدید از شهرک صنعتی بنجار افزود: باید استفاده از پساب فاضلاب برای شهرک صنعتی بنجار مورد توجه قرار می گیرد تا صنایع مستقر در آن در آینده دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید از وجود صنایع فعال در شهرک های صنعتی منفعت داشته باشند

مردم باید از وجود صنایع فعال در شهرک های صنعتی منفعت داشته باشند