مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-24پزشكي

آزمایش های سالیانه با 50درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب (مدت محدود)


ما ممکن است در طول زندگی مبتلا به بیماری هایی شویم که هیچگونه درد و علائمی نداشته باشند و ما از وجود آنها بی خبر باشیم، اما متاسفانه زمانی متوجه می شویم که شاید دیر شده باشد و درمان و بهبودی امکان پذیر نباشد! - را نیز فقط با قیمت 270 هزار تومان (به مدت 6 ماه) و سایر آزمایش ها را با 30درصد تخفیف (به مدت 3 ماه) انجام می دهد.

جالب است بدانید آزمایشگاه ویروس شناسی، پاتولوژی و کلینیکال بهمن طب دارای چندین بیمارستان در ایران و کشورهای مختلف جهان بوده که کادری حرفه ای متشکل از پزشکان متخصص و نخبه از دانشگاه های شهید بهشتی و ایران، همراه با کارشناسان مجرب به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

از آزمایش خون گرفته تا پیشرفته ترین آزمایش های تشخیص طبی.

ضمنا این آزمایشگاه لوکس و مدرن واقع در خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله دارای (( پارکینگ رایگان )) است تا مراجعین در شلوغی خیابانها نگران جای پارک خودروی خود نباشند.

در آزمایشگاه شبانه روزی بهمن طب چه آزمایش هایی صورت می گیرد؟ آزمایش تست کرونا: آزمایش تست PCR به صورت ((شبانه روزی در مرکز و در منزل)) و جواب دهی به مدت 3 الی 12 ساعت (برای اولین بار در ایران)  آزمایش تشخیص طبی: سم شناسی و آزمایش اعتیاد با پیشرفته ترین دستگاه HPLC جهان، هورمون شناسی، قارچ شناسی، میکروب شناسی ( قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش های سالیانه با 50درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب (مدت محدود)

آزمایش های سالیانه با 50درصد تخفیف در آزمایشگاه بهمن طب (مدت محدود)