مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-24اجتماعي

گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان های جدید قم


مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اضافه شدن دو شهرستان به استان قم گفت: گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان های جدید استان یکی از اهداف بهزیستی است.

- مهدی پهلوانی در گفت وگویی با بیان این که افزایش و ارتقای خدمات یکی از اولویت های اصلی بهزیستی استان قم است، اظهار داشت: از همان روزهای اول که دو شهر استان قم به شهرستان ارتقا یافتند، اداره کل بهزیستی استان قم دست به کار شد و دفاتر خود را در این دو شهرستان دایر کرد.

وی ادامه داد: استقرار اداره بهزیستی این دو شهرستان و افزایش خدمات دو موضوعی بود که دنبال شد و در روزهای گذشته نیز شاهد افتتاح اورژانس اجتماعی 123 در شهرستان جعفرآباد بودیم.

پهلوانی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان جعفریه به گسترش خدمات بهزیستی و ممانعت از تردد جامعه هدف به مرکز استان از تلاش بهزیستی در جهت ارتقاء سطح خدمات با همکاری خیرین شهرستان و منطقه به دنبال راه اندازی اولین مرکز نگهداری شبانه روزی توان بخشی معلولین در شهرستان جعفرآباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 400 پرونده توان بخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و مددجویان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادان در بخش و 2 مرکز هم در جاده قم جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان های جدید قم

گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان های جدید قم