مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-24اقتصادي

مدیریت هوشمندانه امنیت غذایی مختص زمان کمبود نیست


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه مدیریت هوشمندانه امنیت غذایی صرفا تامین در زمان کمبود نیست، گفت: در بخش کشاورزی آشفتگی بازار در موارد عرضه مازاد وجود دارد.

- احمد طمراسی چهارشنبه سوم آذر در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان فارس، با بیان اینکه به مقوله امنیت غذایی به عنوان یک اولویت ویژه باید پرداخته شود، افزود: تولید امروز تضمین کننده بازار آینده است و مدیریت امنیت غذایی بر پایه تولید محقق می شود.

او با تاکید بر اینکه امنیت عمومی در کشور با ظرفیتی که در دستگاه های امنیتی وجود دارد به خوبی مدیریت شده است، گفت: با اهتمام جدی و کم نظیر دولت به تنظیم بازار، تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی پاسخگوی یکی از مطالبات جدی مردم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه مدیریت هوشمندانه امنیت غذایی صرفا تامین در زمان کمبود نیست، تصریح کرد: در بخش کشاورزی آشفتگی بازار در موارد عرضه مازاد نیز وجود دارد، چرا که سرمایه گذار یا کشاورز متضرر می شود بنابراین اگر تولید کنترل نشود بازار را به راحتی نمی توان مدیریت کرد.

طمراسی، به امکان عرضه مستقیم کالا از طریق سامانه بازرگام نیز گریزی زد و افزود: این سامانه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران راه اندازی و مدیریت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمندانه امنیت غذایی مختص زمان کمبود نیست

مدیریت هوشمندانه امنیت غذایی مختص زمان کمبود نیست