مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-24سياسي

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران


سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان خواست تا در انتخاب شعار این سازمان مشارکت کنند.

- ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای وظایف خود در خدمت رسانی به شهروندان محترم و فرهنگ سازی امور مربوط به مدیریت پسماند در منازل و واحدهای صنفی، از عموم علاقمندان دعوت می کند تا در طراحی شعار این سازمان مشارکت کنند.

شعارهای ارسالی باید ویژگی هایی چون شیوایی و انتقال آسان پیام به عموم مخاطبان فارسی زبان، آهنگین بودن، کوتاه بودن و قابلیت به یادسپاری، امکان استفاده در محصولات فرهنگی و تبلیغاتی سازمان مدیریت پسماند و همخوانی با نگرش خدمت رسانی در شهرداری تهران را داشته باشند.

لازم به ذکر است، شعارهای ارسالی باید با سیاست تفکیک پسماند خشک و تر ، کاهش تولید پسماند ، بازیافت و استفاده بهینه از زباله های شهری و کاهش آسیب های دفع پسماند برای انسان و طبیعت هم راستا و با تمرکز بر تفکیک از مبدأ باشد.

گفتنی است؛ هر شرکت کننده در این فراخوان می تواند یک شعار ارسال کند و از پنج شعار برتر ارسالی، تقدیر و به پیشنهاد دهنده شعار برگزیده، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، مهلت ارسال شعارها 10 آذرماه است و علاقه مندان می توانند شعار پیشنهادی، نام کامل خود و شماره تماس تان را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران