مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-24سياسي

آمریکا که دبّه کرد از کدام دستاورد حرف می زنید؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا نصری نوشت: در پایان آخرین دور از مذاکرات وین، همه طرف ها - از جمله ایران، چین و روسیه - نسبت به آنچه طی شش دور نشست حاصل شده بود، - یک فعال اصلاح طلب می گوید: نباید دستاورد های 6 دور مذاکره قبلی را هدر بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا نصری نوشت: در پایان آخرین دور از مذاکرات وین، همه طرف ها - از جمله ایران، چین و روسیه - نسبت به آنچه طی شش دور نشست حاصل شده بود، رضایت نسبی داشتند.

البته، همه اذعان داشتند که هنوز اختلافات مهم و زیادی باقی مانده که باید حلاجی شود، اما در مجموع نگاه غالب به توافقات، دستاورد ها و ادامه مذاکرات نگاه مثبتی بود.

پس قاعدتا، دستورکار دور جدید مذاکرات نباید به گونه ای توسط ایران یا سایر کشور ها بازتعریف شود که در آن توافقات و دستاورد های شش دور گذشته هرز برود.

نصری افزود: به نظر می رسد اگر دستاورد های دوره های قبل از بین برود، حتی به نقطه صفر هم بازنمی گردیم! بلکه به نقطه ای زیر صفر می رسیم که در آن تمام کشور ها - با وجود سابقه و بدعهدی آمریکا- ایران را مقصر شکست می شناسند، با تمام هزینه هایی که نشستن در جایگاه متهم برای ایران در بر دارد.

در واقع، اجماع و همسویی مجدد طرف مقابل در برابر ایران راه را برای اعمال فشار های چندجانبه - از جمله فشار از طریق شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا که دبّه کرد از کدام دستاورد حرف می زنید؟!

آمریکا که دبّه کرد از کدام دستاورد حرف می زنید؟!