مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-24اقتصادي

خبرهای خوش مترویی/ از تهیه وام برای اورهال قطارها تا افزایش نشاط در شهرزیرزمینی


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران توضیحاتی درباره وضعیت قطارهای مترو و تهیه وام برای اورهال واگن ها، فعالیت دستفروشان و نظافت مترو، تبلیغات و نشاط در شهر زیرزمینی وحل مشکلات فرهنگی و اجتماعی با کمک ایده دانشگاهیان و شهروندان ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری: روزانه تعداد زیادی از شهروندان تهران برای رفت و آمد در سطح شهر از مترو استفاده می کنند و مسافر شهر زیرزمینی اند.

همزمان با سرعت واکسیناسیون در کشور و لغو و کاهش محدودیت های تردد به آمار مسافران مترو هم  افزوده شده و به بیش از یک میلیون نفر در طول روز رسیده است.

هرچند آمار مسافران هنوز به تعداد مسافران قبل از شیوع کرونا بازنگشته ولی واگن های مترو به ویژه در ایستگاه های تقاطع با انبوهی از مسافر مواجه شده است.

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران می گوید؛ دولت سابق طی 8 سال حتی یک واگن به مترو تهران اضافه نکرده و اکنون ما در تلاش هستیم که با همکاری هیأت دولت و وزیر کشور چرخه حمل و نقل بر مدار مطلوب قرار گیرد شهردار تهران برنامه ریزی ها را انجام داده و جلسات آن با دولت در حال انجام است.

آلودگی هوا و ترافیک این روزها در تهران افزایش یافته و گلایه شهروندان را به همراه داشته است در کنار این معضل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی باعث شده شهروندان نتوانند آنطور که باید از ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مترویی/ از تهیه وام برای اورهال قطارها تا افزایش نشاط در شهرزیرزمینی

خبرهای خوش مترویی/ از تهیه وام برای اورهال قطارها تا افزایش نشاط در شهرزیرزمینی