مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-24اقتصادي

اعتراض کشاورزان خراسان جنوبی به قیمت تضمینی زعفران


به دلیل افزایش قیمت زعفران در سال جاری و انتظار کشاورزان برای افزایش مجدد قیمت تاکنون محصولی از سوی زعفران کاران به تعاون روستایی تحویل نشده است.

- مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: به دلیل افزایش قیمت زعفران در سال جاری و انتظار کشاورزان برای افزایش مجدد قیمت تاکنون محصولی از سوی زعفران کاران به تعاون روستایی تحویل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وحید ضیاییان احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت زعفران در سال جاری نسبت به سال گذشته 2.

5 برابر در استان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: به عنوان مثال قیمت تضمینی هر کیلوگرم زعفران دسته 11 میلیون و 500 تومان اعلام شده ولی ما 22 میلیون تومان هم خریداری می کنیم اما کشاورزان به دلیل انتظار افزایش قیمت محصول خود را نمی فروشند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در زمینه محصول زعفران فروشنده ای نداریم و قیمت هر کیلوگرم زعفران نگین هم 32 میلیون تومان در بازار آزاد است در حالی که قیمت تضمینی آن 22 میلیون تومان تعیین شده است.

وی افزود: کاهش برداشت زعفران در سال زراعی جاری به دلیل خشکسالی و عرضه کمتر آن در افزایش قیمت تاثیرگذار بوده است.

ضیاییان احمدی گفت: در حال حاضر با توجه به هزینه تمام شده تولید زعفران، کشاورزان از دسترنج خود سود می برند در حالی که سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کشاورزان خراسان جنوبی به قیمت تضمینی زعفران

اعتراض کشاورزان خراسان جنوبی به قیمت تضمینی زعفران