مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 22:102021-11-23سياسي

آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه با حضور محسن زنگنه نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه با حضور "محسن زنگنه" نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خبر داد.

علی بهرامی زاده در این خصوص اظهار کرد: پس از سال ها انتظار مردم شریف شهرستان زاوه عملیات خاکی ناحیه صنعتی در زمینی به وسعت 25 هکتار در این منطقه آغاز شده است.

وی افزود: امسال زمینه ایجاد چهار ناحیه صنعتی جدید در شهرستان های مختلف فراهم شد که در نخستین گام از اجرای این طرح ها، عملیات ساخت ناحیه صنعتی زاوه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: پیش از این مطالعات و مکان یابی لازم از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف برای ایجاد ناحیه صنعتی زاوه انجام گرفته بود که امروز کلنگ عملیات خاکی آن به زمین زده شد.

بهرامی زاده اظهار داشت: برآورده های اولیه حاکی از آن است که حدود 300 واحد تولیدی می توانند در ناحیه صنعتی زاوه مستقر شوند، پس از انجام عملیات خاکی و مشخص شدن میزان زمین های صنعتی، اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت های آن نظیر برق و آب و گاز انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه

آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه