مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-23فرهنگي

دستورالعمل مسکن حمایتی خبرنگاران ابلاغ نشده است


رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور با بیان اینکه هنوز دستورالعمل مسکن حمایتی خبرنگاران ابلاغ نشده، گفت: منتظر ابلاغ این موضوع هستیم و پس از دریافت ابلاغ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز جلسه بررسی مشکلات خبرنگاران و رسانه های استان گیلان با حضور رییس مجمع نمایندگان گیلان، مدیر کل ارشاد، تعدادی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور، رییس سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه ها منطبق بر رتبه بندی و سطح کیفی بیان کرد: نباید شاهد اختلاف سطح حمایت یارانه ای میان رسانه های شمالی با جنوب کشور باشیم.

  شیخی با تاکید بر ضرورت انتقال آگهی های دولتی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: در شرایط فعلی تنها مدیریت 30 درصد آگهی ها برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و ضرروت دارد مدیریت کامل توزیع آگهی ها در اختیار این اداره کل قرار بگیرد.

  وی همچنین از آمادگی خانه مطبوعات و رسانه های کشور برای معرفی 50 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان گیلان به یکی از بانک ها برای دریافت وام قرض الحسنه با سود چهار درصد خبر داد.

  اهالی رسانه با مشکلات زیادی رو به رو هستند رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با شنیدن مشکلات و موانع پیش روی اصحاب رسانه استان گیلان خواستار برگزاری مستمر چنین جلساتی با خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مسکن حمایتی خبرنگاران ابلاغ نشده است

دستورالعمل مسکن حمایتی خبرنگاران ابلاغ نشده است