مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-23بين الملل

دستکاری نتایج تحقیقات حمله دوما توسط سازمان منع تسلیحات شیمیایی


یک رسانه مستقل از شواهدی پرده برداشت که نشان دهنده اقدامات گمراه کننده سازمان منع تسلیحات شیمیایی با هدف پنهان کردن حقیقت درباره حمله شیمیایی ادعایی 2018 در دوما در حومه دمشق است.

- یک رسانه مستقل از شواهدی پرده برداشت که نشان دهنده اقدامات گمراه کننده سازمان منع تسلیحات شیمیایی با هدف پنهان کردن حقیقت درباره "حمله شیمیایی ادعایی" 2018 در دوما در حومه دمشق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت The Grayzone با انتشار گزارشی از اقدامات گمراه کننده سازمان منع تسلیحات شیمیایی با هدف پنهان کردن حقیقت درباره حمله شیمیایی ادعایی سال 2018 در دوما در حومه دمشق پرده برداشت.

در این گزارش آمده است که این سازمان نه تنها گزارش دانشمندانی را که استفاده از تسلیحات شیمیایی در حمله ادعایی دوما را تکذیب کردند، پنهان کرد، بلکه تحقیقاتی را با هدف بی اعتبار کردن کارشناسانی که عملکرد این سازمان و گزارش های ساختگی آن درباره این حادثه را زیر سوال بردند، آغاز کرد.

این رسانه در ادامه نوشت: دستکاری نتایج زمانی آغاز شد که کارشناسان تیم حقیقت یاب در این پرونده تاکید کردند که هیچ مدرکی دال بر حمله شیمیایی وجود ندارد و این واقعیت ادعاها و بهانه های دولت های آمریکا، انگلیس و فرانسه برای آغاز تجاوز سه جانبه خود به خاک سوریه در 14 آوریل 2018 را تضعیف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری نتایج تحقیقات حمله دوما توسط سازمان منع تسلیحات شیمیایی

دستکاری نتایج تحقیقات حمله دوما توسط سازمان منع تسلیحات شیمیایی