مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-23اقتصادي

عاملان ذبح دام مولد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند


​ در چند کشتارگاه ذبح دام های مولد اثبات شده که با توجه به ممنوعیت این موضوع، افراد خاطی شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی نژاد اظهار داشت: ذبح دام های مولد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و طی دستورالعمل های متعددی به کشتارگاه ها و صاحبان دام ابلاغ شده که کشتار دام مولد ممنوع است.

وی افزود: از دیروز که تصاویر ذبح دام های مولد در کشتارگاه منتشر شد بلافاصله وزارت جهاد کشاورزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد، متاسفانه در چند کشتارگاه کشور کشتار دام های مولد صورت می پذیرد که با توجه به ممنوعیت این موضوع افراد خاطی شناسایی شدند و با آن ها برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: خشکسالی امسال در 40 سال گذشته بی سابقه است و با توجه به اینکه دام های روستایی سبک وابسته به مراتع هستند حفظ دام عشایر دشوار شده و به برنامه های حمایتی نیاز دارد.

دماوندی نژاد ادامه داد: در همین راستا مقرر گشت کمیته ساماندهی دام های مولد در 32 استان تشکیل شود که وظیفه این کمیته شناسایی و معرفی دام های مولد هر استان به سازمان های جهاد کشاورزی استان هاست.

وی افزود: 200 هزار تن جو مازاد بر برنامه های جاری برای دام های روستایی و عشایر تخصیص داده شده تا به این ترتیب امکان حفظ دام های مولد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان ذبح دام مولد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

عاملان ذبح دام مولد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند