مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-23سياسي

کمیسیون درجه بندی واحدهای اقامتی و پذیرایی خراسان رضوی برگزار شد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری کمیسیون درجه بندی واحدهای اقامتی و پذیرایی این استان با حضور نماینده اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری افزود: در راستای ارتقاء سطح ارائه خدمات گردشگری و مطابق با ضوابط و مقررات تنظیم شده به منظور درجه بندی واحدهای اقامتی و پذیرایی ، کمیسیون درجه بندی تاسیسات گردشگری در سال 1400 با حضور نمایندگان اعزامی از اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 60  واحد از مراکز گردشگری استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و واحد پذیرایی بین راهی مورد بررسی قرار گرفت و پس از طرح در کمیسیون مذکور درجه 6 واحد ارتقاء یافته ، 4 واحد تنزیل درجه و 50 واحد هم تثبیت درجه شدند .

بیدخوری تصریح کرد: مطابق با آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه بندی تاسیسات گردشگری مصوب هیئت وزیران، پرونده تاسیسات  گردشگری پس از ارزیابی اولیه توسط شرکت های مجاز عامل تطبیق و رفع نواقص احتمالی برای تصمیم گیری برای تعیین درجه به کمیسیون مذکور ارجاع و با حضور نماینده اداره کل نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون درجه بندی واحدهای اقامتی و پذیرایی خراسان رضوی برگزار شد

کمیسیون درجه بندی واحدهای اقامتی و پذیرایی خراسان رضوی برگزار شد