مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-23بين الملل

تهدیدات و لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران در آستانه مذاکرات هسته ای


در آستانه آغاز مجدد مذاکرات هسته ای، تهدیدات و لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اوج گرفته و در تازه ترین اظهارات بی اساس، نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم اتهاماتی را علیه کشورمان مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سابق سازمان اطلاعات اسراییل (موساد) گفت که مذاکرات با هدف احیای برجام تنها در صورتی برای اسراییل قابل قبول خواهد بود که با هدف برچیدن سایت های غنی سازی اورانیوم ایران انجام شود و اسراییل باید این توانایی را برای خود محفوظ نگه دارد که در صورت شکست مذاکرات، به تنهایی اقدام کند.

"یوسی کوهن" رییس سابق موساد در سخنانی در کنفرانس "هاآرتص- یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا، با اشاره به سانتریفیوژهای پیشرفته ایران که اورانیوم را با درصد بالا غنی سازی می کنند، گفت:" ایرانی ها اورانیوم را غنی می کنند زیرا می توانند.

به نظر من این چیزی است که باید کاملا متوقف شود.

" کوهن گفت این واقعیت که ایرانی ها هنوز در حال غنی سازی هسته ای هستند نشان می دهد که هر گونه توافقی باید زیر ساخت های غنی سازی هسته ای ایران را برچیند، نه اینکه فقط به موافقت تهران برای توقف این روند متکی باشد.

با این حال، کوهن ابراز تردید کرد که مذاکرات تحت حمایت اروپا که قرار است در 29 نوامبر از سر گرفته شود، با توجه به استقرار حکومت جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات و لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران در آستانه مذاکرات هسته ای

تهدیدات و لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران در آستانه مذاکرات هسته ای