مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-23سياسي

پرونده ثبت روستای ملی مروار بافی داویجان روی میز وزارتخانه


در نخستین جلسه از سلسله جلسات پنجمین ‏شورای راهبردی ‏انتخاب شهرها و روستاهای ملی ‏صنایع دستی که روز گذشته در ساختمان تاریخی کوشک تهران ‏برگزار شد، - پرونده ثبت " روستای ملی مروار بافی داویجان" روی میز وزارتخانه ایسنا/همدان در نخستین جلسه از سلسله جلسات پنجمین ‏شورای راهبردی ‏انتخاب شهرها و روستاهای ملی ‏صنایع دستی که روز گذشته در ساختمان تاریخی کوشک تهران ‏برگزار شد، شرایط اولیه ثبت ملی ‏‏روستای ملی مروار بافی داویجان به صورت رسمی بررسی شد‎.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ‎در این نشست که معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، ارزیابان این شورا و ‏جمعی از مسئولان ‏استان همدان و شهرستان ملایر حضور داشتند، پرونده روستای داویجان از ملایر به عنوان روستای ملی ‏مرواربافی مورد بررسی قرار ‏گرفت.

‎ ‎معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست و بعد از پایان بررسی ‏پرونده روستای داویجان، با ‏اشاره به نتایج خوب چهارمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی، ‏گفت: امیدواریم که پنجمین شورای ‏راهبردی نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

پویا محمودیان با بیان اینکه تمرکز بر آموزش و ایجاد مرکز دائمی فروش، دو گام مهم بعد از ثبت ملی است، ‎افزود: پرونده های مطرح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت روستای ملی مروار بافی داویجان روی میز وزارتخانه

پرونده ثبت روستای ملی مروار بافی داویجان روی میز وزارتخانه