مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-23بين الملل

تداوم اعتراضات در سودان تا نابودی پروژه آمریکایی-اسراییلی


اعتراضات در سودان با وجود توافق میان البرهان و حمدوک پایان نیافته است و به نظر می رسد که مردم سودان تا نابودی پروژه آمریکایی-اسراییل و براندازی ژنرالها دست از تظاهرات برنمی دارند.

- ، رای الیوم در مطلبی با اشاره به تحولات سودان و امضای توافق میان عبدالفتاح البرهان رییس کودتاچیان و عبدالله حمدوک نخست وزیر به قدرت برگشته، آورده است: این توافق بحران کنونی سودان که به علت کودتای 25 اکتبر ایجاد شده و به سیطره ارتش بر قدرت منجر شده است را حل نمی کند.

در این گزارش تاکید شده است: توافق معامله توطئه گرانه میان ژنرال البرهان و حمدوک نخست وزیر در راستای پروژه اسراییلی-آمریکایی در سودان است.

به همین دلیل است که بیشتر وزیران در دولت حمدوک روز دوشنبه در اعتراض به آن استعفا کردند و تظاهرات گسترده سودان را یکروز پس از امضای توافق فراگرفت.

رای الیوم می نویسد: هرگونه توافقی که هیمنه نظامیان را تثبیت کند و مطابق قانون اساسی نباشد از سوی گروههای مدنی به رهبری جنبش ملی تغییر مورد مخالفت قرار دارد.

حمدوک از نگاه ائتلاف نیروهای آزادی و تغییر ،خائن است و در کنار کودتای نظامی قرار گرفته است.

این رسانه گزارش داد: حمدوک از دولت شایسته سالار سخن می گوید مگر سودان سوئد یا سوییس است؟ رای الیوم با اشاره به اینکه نیروهای ائتلاف آزادی و تغییر که شامل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اعتراضات در سودان تا نابودی پروژه آمریکایی-اسراییلی

تداوم اعتراضات در سودان تا نابودی پروژه آمریکایی-اسراییلی