مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-23حوادث

کشف 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق «هلیلان »


در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مقدار 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق کشف و ضبط شد.

- سردار دلاور القاصی مهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان هلیلان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با مشارکت تمامی یگان های انتظامی با عملیات های منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی پل سیمره حین کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه کامیون را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این کامیون ها تعداد 300 کیسه پنچاه کیلویی کود شیمیایی و 125 کیسه آرد قنادی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان هلیلان در ادامه این طرح و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو سواری پراید را متوقف و در برسی از آن مقدار 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی کشف یک قبضه سلاح جنگی، 3 تیغه خشاب، 86 عدد فشنگ جنگی و یک عدد افشانه فاقد مجوز بوده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش کلاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، گفت: در رابطه با این ماموریت های موفق پلیسی 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق «هلیلان »

کشف 148 کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق «هلیلان »