مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-23سياسي

کتاب به رشد انسان کمک می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تجلیل از خادمان نشر زمینه و بستر فرهنگی را در جامعه ایجاد می کند تا خیل فعالان این عرصه بیشتر شود.

- خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (2 آذرماه) در مراسم تجلیل از خادمان نشر استان زنجان، اظهار کرد: انسان به اقتضای انسان بودنش، کمال جو و کمال خواه بوده و به دنبال تعالی است، طبیعتاً عوامل مختلفی می تواند انسان را برای کمال جویی و رسیدن به مطلوبش تلاش کند، انسان های بزرگ، کتاب ها و بستر فرهنگی که یک انسان در آن قرار می گیرد از عواملی هستند که به رشد و بالندگی انسان کمک می کند.

وی افزود: یکی از مطلوباتی که در دنیای امروز در همه جوامع مهم است و همه دولت ها به آن توجه می کنند و مطلوب شان را بر اساس آن تعریف می کنند، تحقق توسعه در کشور است و توسعه، پیشرفت و بالندگی در هیچ کشوری محقق نمی شود، مگر اینکه مبنای آن مبتنی بر علم و آگاهی باشد.

همچنین جامعه ای می تواند توسعه یافته باشد که عالم بوده، اهل مطالعه و مانوس با کتاب و بهره مند از دیدگاه ها و نظرات صاحب نظران و اندیشمندان باشد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند وقتی در کشوری می خواهیم شاخص های توسعه یافتگی و بالندگی را ارزیابی کنیم باید چند شاخصه مانند تعداد کتابخانه ها، تیراژ کتاب، تعداد کتاب ها و میزان مطالعه را بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب به رشد انسان کمک می کند

کتاب به رشد انسان کمک می کند