مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-23سياسي

سرانجام بودجه تعویض موتورسیکلت های کاربراتوری/ گوگرد گازوییل مصرفی بالاست


رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای تعویض موتورسیکلت های کاربراتوری با موتورسیکلت های برقی در دوره قبل بودجه تعیین شده بود، گفت: هنوز در این باره نتیجه ای گرفته نشده و موتور سیکلت های کاربراتوری در شهر تهران مورد استفاده قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ترافیک و آلودگی هوای شهر تهران از مسائل حاد شهر تهران است، گفت: همه از این مسائل رنج می برند و  شورا و شهرداری باید همه تلاششان را انجام دهند تا این چالش ها برطرف شود.

وی ادامه داد: هرچند مدیریت شهری در چالش آلودگی هوا براساس قانون هوای پاک، یک بیستم دیگر سازمان ها وظیفه بر عهده دارد  ولی شورا و شهرداری باید تلاش کنند، این قانون اجرا شود.

چمران با بیان اینکه برای تعویض موتورسیکلت های کاربراتوری با موتورسیکلت های برقی در دوره قبل بودجه تعیین شده بود، ابراز داشت: هنوز در این باره نتیجه ای گرفته نشده و موتور سیکلت های کاربراتوری در شهر تهران مورد استفاده قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: گازوییل مصرفی موجود، درجه بالایی گوگرد دارد و باید تصفیه شود مثلا برای اتوبوس ها، گازوییل 500 پی پی ام تهیه می شود و کامیونها گازوییل 5 هزار پی پی ام استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام بودجه تعویض موتورسیکلت های کاربراتوری/ گوگرد گازوییل مصرفی بالاست

سرانجام بودجه تعویض موتورسیکلت های کاربراتوری/ گوگرد گازوییل مصرفی بالاست