مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-23سياسي

تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است و انتظار ما این است که دانشجویان و اساتید با فکر درست در جامعه حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در نشست هم اندیشی اساتید و دانشجویان کردستان در دانشگاه امام حسین( ع) سنندج، ضمن تبریک هفته ظرفیت و فرصتی است تا افراد موضوعات مختلف مرتبط با این هفته را تجلیل نمایند.

وی با بیان اینکه باید در هفته بسیج بیشتر از بسیجیان تجلیل شود، افزود: بسیجیان بدون هیچ پاداش و هزینه ای در عرصه های مختلف در حال خدمات رسانی هستند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه بسیج عامل تقویت و وحدت در جامعه و خار چشم دشمن است، بیان کرد: ما در مقابل دشمنی قرار داریم که از نظر امکانات و تجهیزات با آنها قابل قیاس نیستیم اما با این وجود در تمام عرصه ها همیشه پیروز بوده ایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: تفکر بسیجی نیرو محرکه انقلاب اسلامی و ترسیم کننده آینده ای نویدبخش برای کشور است.

وی با عنوان اینکه بسیج یعنی حضور بهترین ها و با نشاط ترین ها در عرصه های مختلف، افزود: فرهنگ یک پایه و اساس در جامعه محسوب می شود که اگر این زیربنا به خوبی طراحی شود فرهنگ نیز در جامعه رشد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است

تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است