مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-23بين الملل

رییس سابق موساد: حمله به ایران پیچیده است اما غیرممکن نیست


یوسی کوهن درباره موفقیت مذاکرات در پیش رو ایران با گروه 4+1 در وین ابراز تردید کرد و گفت از نظر او دولت ابراهیم رییسی تندروتر از آن است که بر سر قابلیت های هسته ای ایران راضی به معامله شود.

- یوسی کوهن درباره موفقیت مذاکرات در پیش رو ایران با گروه 4+1 در وین ابراز تردید کرد و گفت از نظر او دولت ابراهیم رییسی تندروتر از آن است که بر سر قابلیت های هسته ای ایران راضی به معامله شود.

رییس سابق سازمان اطلاعات اسراییل (موساد) گفت که مذاکرات با هدف احیای برجام تنها در صورتی برای اسراییل قابل قبول خواهد بود که با هدف برچیدن سایت های غنی سازی اورانیوم ایران انجام شود و اسراییل باید این توانایی را برای خود محفوظ نگه دارد که در صورت شکست مذاکرات، به تنهایی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت تایمز اسراییل ، یوسی کوهن رییس سابق موساد در سخنانی در کنفرانس هاآرتص- یو سی ال ای در شهر لس آنجلس آمریکا، با اشاره به سانتریفیوژهای پیشرفته ایران که اورانیوم را با درصد بالا غنی سازی می کنند، گفت: ایرانی ها اورانیوم را غنی می کنند زیرا می توانند.

به نظر من این چیزی است که باید کاملا متوقف شود.

کوهن گفت این واقعیت که ایرانی ها هنوز در حال غنی سازی هسته ای هستند نشان می دهد که هر گونه توافقی باید زیر ساخت های غنی سازی هسته ای ایران را برچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: حمله به ایران پیچیده است اما غیرممکن نیست

رییس سابق موساد: حمله به ایران پیچیده است اما غیرممکن نیست