مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-23بين الملل

منابع رسمی امارات زمان سفر ولی عهد این کشور به ترکیه را اعلام کردند


پس از پدید آمدن نشانه هایی مبنی بر بهبود روابط آنکارا و ابوظبی، خبرگزاری امارات رسما زمان سفر ولی عهد این کشور به ترکیه را مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسمی اماراتی، امروز (سه شنبه) رسما خبر دادند که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی به ترکیه سفر خواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام )، ولی عهد این کشور به دعوت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه فردا (چهارشنبه) به آنکارا سفر خواهد کرد.

طبق این گزارش، دو طرف فردا در راستای منافع دوجانبه، روابط، راه های توسعه همکاری و اقدام مشترک در زمینه های مختلف را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وام همچنین اضافه کرد که تحولات منطقه ای و جهانی مورد اهتمام مشترک از دیگر مسائلی خواهد بود که دو طرف درباره آن گفت و گو خواهند کرد.

پیش از این، روزنامه ایندپندنت ترکیه بدون مشخص کردن زمان دقیق خبر داده بود که ولی عهد ابوظبی پس از ده سال به ترکیه سفر خواهد کرد.

این منبع گزارش داده بود که مهم ترین بحث میان بن زاید و اردوغان، ایجاد یک مسیر تجاری زمینی میان امارات و ترکیه از طریق خاک ایران خواهد بود که با ایجاد آن مسیر 20 روزه آبی الشارقه به شهر مرسین ترکیه از طریق کانال سوئز، به شش الی هشت روز از طریق خاک ایران کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع رسمی امارات زمان سفر ولی عهد این کشور به ترکیه را اعلام کردند

منابع رسمی امارات زمان سفر ولی عهد این کشور به ترکیه را اعلام کردند