مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-22حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چهارباغ


فرمانده انتظامی چهارباغ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 6 فروشنده مواد مخدر، - ، سرهنگ کامران چراغی اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات مردمی اهالی شهرستان چهارباغ مبنی بر برخورد با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان امنیت، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز شهرستان چهارباغ به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری های شهرستان به اجرا گذاشته شد، 7 سارق دستگیر و تاکنون 12 فقره انواع سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 فروشنده مواد مخدر در این طرح، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری مواد مخدر شامل هرویین، شیشه و تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه نامبردگان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با اشاره به دستگیری 4 اوباش سابقه دار در این مرحله از طرح های ارتقا امنیت اجتماعی چهارباغ، تصریح داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو سرقتی و یک قبضه سلاح دست ساز کشف شد.

چراغی از تداوم اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان چهارباغ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند برای مشارکت در ارتقا امنیت شهرستان، افراد شرور و فروشندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چهارباغ

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چهارباغ