مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-22سياسي

30 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند


آیین آزادسازی 30 زندانی ، به مناسبت هفته بسیج، همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس در محل سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد.

- زنجان-آیین آزادسازی 30 زندانی، به مناسبت هفته بسیج، همزمان با سراسر کشور و از طریق برنامه ویدئو کنفرانسی در محل سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیج از جمله اولین هایی بود که در عرصه های مختلف مقابله با کرونا در حوزه بهداشت، سلامت، تهیه و پخش کمک معیشتی برای اقشار آسیب پذیر حاضر بود که همه از برکات بسیج است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بسیج بعد از حضور موفق در برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، با همت عالی و مشارکت در تامین بالغ بر 700 میلیون تومان، برای آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد و دارای بدهی مالی، بار دیگر نقش مهم و موثر خود را اثبات می کند.

وی با تاکید بر اینکه به شاکله بسیج احترام می گذاریم و عضویت در بسیج را افتخار می دانیم، تصریح کرد: اندیشه و تفکر بسیجی، باید در همه ابعاد جامعه و همه کارگزاران و حقوقدانان، جریان پیدا کند.

رییس کل دادگستری استان زنجان، گفت: اگر به سمت گسترش و ترویج تفکر بسیجی حرکت کردیم، به یقین به سمت مدینه فاضله حرکت می کنیم و مقصد نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

30 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند