مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-22سياسي

لزوم تقویت مسوولیت پذیری و تبدیل دانش آموز منفعل به متربی فعال


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه باید از یک سویه نگری در تربیت به مشارکت و مسوولیت پذیری ارکان و عوامل سهیم و موثر دست یابد و از دانش آموز منفعل در کلاس درس به متربی فعال در محیط تربیتی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از در همه عرصه ها بی ادعا و پرعمل ظهور و بروز کرده و در صحنه دفاع مقدس، فراز و فرودهای نشات گرفته از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و اخیرا هم در مساله کرونا درخشش ویژه داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است گفت: معلمان بسیجی به عنوان افسران سپاه پیشرفت جامعه برای پرورش انسان های مجاهد و اهل عمل در تراز دانش آموزان جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در دستگاه تعلیم و تربیت فرهنگیان بسیجی ضمن اهتمام به تزکیه و تعلیم باید هر روز بیشتر از دیروز به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها باید به مبانی اساسی تربیت اسلامی یعنی مبانی هستی شناسی و انسان شناختی ورود پیدا کرده و نسل آینده را با شناختی عمیق برای ورود به تمدن عظیم نوین اسلامی جهت دهنده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت مسوولیت پذیری و تبدیل دانش آموز منفعل به متربی فعال

لزوم تقویت مسوولیت پذیری و تبدیل دانش آموز منفعل به متربی فعال