مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-22سياسي

مبارزه سیاسی با سس گوجه فرنگی!


ویدئوی ساختگی محمد نوری زاد در فضای مجازی سر و صدا کرد و بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت.

- ، در دو روز گذشته انتشار دو فیلم متناقض و متفاوت از لحظه ورود محمد نوری زاد فعال و فتنه گر آشوب های سال 88 به منزلش در شبکه های اجتماعی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و موجی از تأسف و تمسخر و هجو را درباره او و سناریوسازی هالیوودی اش به نمایش گذاشته است.

فیلمی که با دیدنش شک می کنید که آیا این یک فیلم طنز است یا جدی! ماجرا از این قرار است که این محکوم امنیتی در فیلم اول در حالی که عصا به دست دارد، به سختی راه می رود و سر و صورتش مثلاً خونین است و از سرش قطرات خون در حال چکیده است، وارد منزلش می شود و با لحنی عوام فریبانه رو به دوربین می گوید: سلام عزیزانم… من به پای همسرم و مادرم افتادم و به آنها سپاس گفتم… من به پای شما مردم خوب هم افتاده ام.

اصلاً من و دیگر زندانیان سیاسی چیزی برای خودمان و خانواده مان نمی خواهیم ما هرچه می خواهیم برای مردم و سرزمینمان می خواهیم… به من گفتند تو آزادی در حالی که من در اعتصاب غذا بودم و.

.

هنوز چیزی از انتشار فیلم اول نگذشته بود که روز بعد فیلم دوم ورود او به منزلش در فضایی کاملاً متفاوت از فیلم اول در شبکه های اجتماعی منتشر شد و دست نوری زاد و تیم پشت صحنه او را رو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه سیاسی با سس گوجه فرنگی!

مبارزه سیاسی با سس گوجه فرنگی!