مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-22سياسي

ماجرای مواجهه شیخ بهایی با صحنه آشتی گرگ و گوسفند


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه صلوات فرستادن راه رسیدن به محبت الهی است، گفت: آیت الله بهجت فرمودند راه رسیدن به خدا این است که محبت خدا در دل انسان جای بگیرد.

- ، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: آیت الله بهجت فرمودند راه رسیدن به خدا این است که محبت خدا در دل انسان جای بگیرد، انسان رنگ و بوی کسی که دوست دارد را می گیرد بنابراین محبت خدا راه میانبر است و برای رسیدن به محبت خدا فرمودند زیاد صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات سفارش به سیر و سفر شده است، گفت: سیر و سفر باید یا برای زیارت، یا کسب معاش و یا عبرت باشد که انسان آثار گذشتگان را ببیند و عبرت بگیرد و خوب است که انسان در سفرها به دیدار علما و اولیا خدا برود زیرا انسان در ملاقات با اولیای خدا چیزهایی را می بیند و می شنود که باعث عبرت و تقویت ایمان می شود.

کارشناس مذهبی حرم بانوی کرامت گفت: از شیخ بهایی نقل شده که گفتند در بیابانی می رفتم که چوپانی را دیدم در بیابان مشغول چرای حیوانات بود؛ همین که وقت اذان شد رو به آسمان کرد و از خدا خواست که از گوسفندان محافظت کند تا نماز بخواند شیخ بهایی می فرماید دیدم یگ گرگ آمد و از گوسفندان محافظت کرد تا او نمازش را خواند؛ شیخ بهایی می گوید من صبر کردم تا نمازش تمام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مواجهه شیخ بهایی با صحنه آشتی گرگ و گوسفند

ماجرای مواجهه شیخ بهایی با صحنه آشتی گرگ و گوسفند