مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-22حوادث

افزایش 18 درصدی تلفات جاده ای امسال در زنجان


فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امسال تاکنون میزان تلفات جاده ای در زنجان 18 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می دهد.

- سردار رحیم جهانبخش پیش از ظهر امروز (اول آذرماه) در مراسم آغاز رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستانی پلیس که با حضور نماینده ولی فقیه و شماری از مسئولان این استان در محوطه ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس، حضور عوامل پلیس راه در سطح جاده های ارتباطی استان زنجان، بیشتر و پررنگ تر شده و مسافران و رانندگان می توانند احساس ایمنی، امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: پارسال میزان تلفات جاده ای استان با توجه به اقدامات پلیس 38 درصد کاهش داشت و امیدواریم امسال نیز با تلاش های به عمل آمده با شروع طرح زمستانی پلیس و با تلاش شبانه روزی نیروهای مشارکت کننده در این طرح، شرایط را بهبود ببخشیم.

جهانبخش در ادامه افزود: 68 تیم از پلیس راه، یک فروند بالگرد به همراه 11 پایگاه و 22 واحد گشتی از هلال احمر، 39 پایگاه و 58 دستگاه آمبولانس از اورژانس، 500 نیرو در 31 راهدارخانه با 280 دستگاه ماشین آلات و 150 اکیپ از راهداری و حمل ونقل جاده ای در راستای اجرای این طرح زمستانی با پلیس زنجان مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی تلفات جاده ای امسال در زنجان

افزایش 18 درصدی تلفات جاده ای امسال در زنجان