مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22اقتصادي

رتبه برتر بیله سوار در تامین مسکن محرومین


شاخص تامین مسکن برای محرومین شهرستان بالاترین رقم را دارا بوده و صد درصد اعتبارات در سال گذشته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قبادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح جهش تولید مسکن و جذب سهیمه مقاوم سازی روستایی اظهار کرد: سال گذشته 260 مورد سهمیه مسکن محرومین در شهرستان جذب شده است و 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیانی که از طرف کمیته امداد و بهزیستی معرفی و پرداخت شده است.

وی افزود: امسال 290 فقره سهمیه از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی اختصاص یافته که 55 درصد آن جذب اعتبار شده است.

  فرماندار بیله سوار بیان کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان ساخت واحد های مسکونی در روستا ها تا 2 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و 150 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

قبادی تصریح کرد: تاییدیه از دهیار، شورای اسلامی روستایی و خانه بهداشت جهت معرفی متقاضی به بنیاد مسکن لازم است و تسهیلات جدید به افرادی که از ابتدای امسال متقاضی ساخت مسکن در روستا ها بوده اند نیز تعلق می گیرد.

وی در خصوص بازنگری طرح هادی روستایی نیز گفت: روستاهای گون پاپاق، بابک، دمیرچلو، خلیفه لو در طرح بازنگری قرار دارند و طرح بازنگری روستای فولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر بیله سوار در تامین مسکن محرومین

رتبه برتر بیله سوار در تامین مسکن محرومین