مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-22پزشكي

سفر رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور به قم


رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور با حضور در اداره کل بهزیستی استان قم با مسئولان بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور پیش از ظهر دوشنبه با سفر به قم و حضور در اداره کل بهزیستی استان قم با مسئولان بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد و از مراحل پذیرش، درمان و ترخیص معتادین از مرکز اقامتی درمان معتادین آرام و کمپ ماده 16 قمرود و کارگاه تولیدات مقیمان مرکز بازدید کردند.

گفتنی است فاطمه رضوان مدنی از مرکز غربالگری بینایی و شنوایی، مرکز مشاوره ژنتیک پویا، مرکز مثبت زندگی، مرکز کاهش طلاق، صدای مشاور 1480، مرکز مشاوره زندگی عاقلانه و برخی از مراکز مشاوره تحت نظارت نیز بازید کردند.

لازم به ذکر است رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور با حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری بین مسئولین این پژوهشکده و معاون دفتر مشاوره سازمان بهزیستی کشور در زمینه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی به امضا رساند.

فاطمه رضوان مدنی از فعالیت های جمعیت همیاران مهرآفرین و پایگاه های سلامت اجتماعی روان پویا و جوادالائمه بازدید و با مدیران پایگاه های سلامت اجتماعی استان قم نشست هم اندیشی برگزار نمودند و با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور به قم

سفر رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور به قم