مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-22اقتصادي

نخستین استارتآپ صنعت پخش در تبریز برگزار می شود


نخستین استارتآپ (رویداد شتاب) در حوزه صنعت پخش با مشارکت مرکز علمی کاربردی عالیفرد و شرکت پخش سایه سمن در تبریز برگزار می شود.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی نخستین استارتآپ (رویداد شتاب) در حوزه صنعت پخش با مشارکت مرکز علمی کاربردی عالیفرد و شرکت پخش سایه سمن در تبریز برگزار می شود.

  تورج زه فروش، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد(سن ایچ) در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات برگزاری این رویداد، اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد برای اولین با مشارکت شرکت پخش سایه سمن یک رویداد شتاب در زمینه صنعت پخش را برگزار می کند.

وی در تشریح شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی آقای عالیزاد، گفت: شرکت هایی چون سن ایچ (عالیفرد) که تولیدکننده محصولات سن ایچ مالت، سن ایچ کول، شریسا و آیسی مانکی است، شرکت شیوا که انواع پاستیل چون پایستیل شیبابا، کیک کروسان و پودر ژله تولید می کند، شرکت رکسان دارا که در کنار بازرگانی، نوشابه های انرژی زا (EDGE) تولید می کند و شرکت پرسیس که در زمینه بسته بندی زعفران در مجموعه گروه صنعتی آقای عالیزاد فعالیت کرده و کار پخش تمامی این شرکت ها نیز برعهده شرکت پخش سایه سمن است که در واقع این شرکت نیز زیر مجموعه گروه عالیفرد محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین استارتآپ صنعت پخش در تبریز برگزار می شود

نخستین استارتآپ صنعت پخش در تبریز برگزار می شود