مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-22سياسي

تکمیل آزادراه تهران شمال با اعتبارات ملی/ طرح زمستانی پلیس از امروز آغاز شد


استاندار مازندران، ترافیک چند ساعته در محورها را آزار دهنده دانست و گفت: بهسازی و نوسازی راه های استان و تکمیل آزادراه تهران شمال نیازمند اعتبارات ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور ظهر امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان، با گرامیداشت هفته بسیج، ترویج فرهنگ و تفکر بسیحی را سبب توسعه و پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: مکتب و تفکر بسیجی که توسط حضرت امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نهادینه شد برکات زیادی داشته است .

وی با بیان اینکه موفقیت چشمگیر رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی مرهون تفکر ناب بسیج است و افزود: شکل گیری تفکر بسیجی در کشورهای مقاومت منطقه تا شاخ آفریقا نقش موثری در مقابله با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی غرب داشته است.

استاندار مازندران، بی توجهی به تفکر بسیجی را موجب شکست در طرح ها و برنامه های اجرایی کشور دانست و اضافه کرد: تفکر بسیجی مختص ارگان یا نهاد خاصی نبوده و این تفکر در همه ارکان کشور می تواند، کارساز باشد.

حسینی پور با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی باید تفکر بسیجی حاکم باشد، افزود: در بحران ها باید با تفکر بسیجی از جان و مال مردم صیانت کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه تهران شمال با اعتبارات ملی/ طرح زمستانی پلیس از امروز آغاز شد

تکمیل آزادراه تهران شمال با اعتبارات ملی/ طرح زمستانی پلیس از امروز آغاز شد